مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 17:502020-12-04حوادث

فارس من| جاده شهرک عماریاسر به طرق علائم راهنمایی و رانندگی دارد


رییس سابق پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به تازه تاسیس بودن بولوار شهرک عمار یاسر به طرق گفت: تمام علائم راهنمایی و رانندگی مورد نیاز در این مسیر جانمایی و نصب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مخاطبان در سامانه فارس من سوژه ای را با عنوان جاده شهرک عمار یاسر به طرق نیاز به علائم رانندگی دارد را ثبت و درخواست پیگیری این موضوع را داشتند که با توجه به اشراف کامل رییس سابق پلیس راه خراسان رضوی به سراغ وی رفتیم و طرح موضوع کردیم.

سرهنگ هادی امیدوار در گفت و گو با خبرنگار فارس در مورد تامین روشنایی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در این جاده بیان کرد: این مسیر در سال گذشته یک مسیر روستایی بود که با همت شهرداری مشهد این مسیر تبدیل به یک بولوار شد.

وی گفت: با توجه به اینکه این مسیر در خارج از شهر است و محل عبور عابر پیاده یا حیوانات نیست از همین رو مانند سایر جاده های برون شهری نیازی به روشنایی ندارد.

رییس سابق پلیس راه خراسان رضوی با اشاره به بازدید دو هفته گذشته خود از این بولوار ، بیان کرد: این مسیر چون تازه تاسیس است،  تمامی علائم راهنمایی و رانندگی در آن جانمایی و نصب شده اما با توجه به اینکه این مسیر خلوت و میزان تردد ها در آن اندک است، ممکن است یک تعداد از علائم مورد سرقت قرار گرفته شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| جاده شهرک عماریاسر به طرق علائم راهنمایی و رانندگی دارد

فارس من| جاده شهرک عماریاسر به طرق علائم راهنمایی و رانندگی دارد